ANNONSE

Må kutta kostnadar for å få råd til fire felt

Jærlinja (raud) og den indre linja (grøn) er to moglege trasear for ny E39. Statens Vegvesen vil også sjå nærare på om det er mogleg å kombinera desse. (Illustrasjon: Bjarte Espedokken)

E39 Ålgård-Lyngdal må dela pengesekken på 130 milliardar kroner med sju andre prosjekt.

GBnett
Gjesdalbuen AS

Publisert:

Kjære leser,
ønsker du tilgang til
alt innhold på vår nettside?

Logg inn

Velg abonnement

Velg et abonnement for å se mer informasjon.

  • 5 uker - digitalt

    Tilbud til nye abonnementer.
    Full tilgang til alt innhold på gbnett.no + Gjesdalbuen som eavis.

    5,-

    for 5 uker

    KAMPANJE

    • Full tilgang til gbnett.no
    • Gjesdalbuen som eavis

    Abonnementet autofornyes til 120 kr pr. måned.
    Ingen bindingstid, men løper til det blir sagt opp.

    Les våre betingelser

    KJØP

  • 5 uker - komplett

    Tilbud til nye abonnementer.
    Gjesdalbuen + gbnett.no

    5,-

    for 5 uker

    KAMPANJE

    • Gjesdalbuen levert i postkassen torsdager
    • Full tilgang til gbnett.no
    • Gjesdalbuen som eavis

    Abonnementet autofornyes til 120 kr pr. måned.
    Ingen bindingstid, men løper til det blir sagt opp.

    Les våre betingelser

    KJØP

  • Digitalt abonnement

    Full tilgang til alt innhold på gbnett.no + Gjesdalbuen som eavis.

    120,-

    for 1 måned

    • Full tilgang til gbnett.no
    • Gjesdalbuen som eavis

    Abonnementet autofornyes til 120 kr pr. måned.
    Ingen bindingstid, men løper til det blir sagt opp.

    Les våre betingelser

    KJØP

  • Månedsabonnement

    Digital tilgang + papiravis torsdager

    120,-

    for 1 måned

    • Gjesdalbuen levert i postkassen torsdager
    • Full tilgang til gbnett.no
    • Gjesdalbuen som eavis

    Abonnementet autofornyes til 120 kr pr. måned.
    Ingen bindingstid, men løper til det blir sagt opp.

    Les våre betingelser

    KJØP

  • Velg et abonnement for å se mer informasjon.

ANNONSE